<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Agenda

Annonsørinnhold

Annonsørinnhold

olje Foto: NTB Scanpix

The fallback should now be active.

Audi R8 5,2 FSI V10 Plus

 

Motor: 5,2 l. V10

Hk/kW/Nm: 610/449/560

0-100 km/t: 3,2 sek.

Toppfart: 330 km/t

Vekt: 1.580 kg

L/B/H: 442/194/124 cm

Forbruk: 1,23/mil

CO2-utslipp: 287 g/km

Bagasjerom: 112 lite

  • PRISER

Rimeligste modell*: 2.234.800 kr

Denne modellen: 2.526.200 kr

Testbilen: 2.7 20.7 80 kr

*Audi R8 5,2 FSI V10 540 hk

  • DESIGN

Det er ikke så lett å se når bilen er oransje, men R8 fremstår egentlig ganske

sofistikert og harmonisk.

  • FØRERMILJØ

Sittestillingen er som i de andre superbilene. Betjeningen er best i klassen.

  • KJØREEGENSKAPER

Veigrep er tingen i R8, ikke en veldig leken kjørestil. Du kjører fort og effektivt slik

tyskerne liker det.

  • YTELSER

Nær ubegripelig rask, og med dramatikken til en selvpustende V10-er er dette

vanskelig å slå, selv for Ferrari.

  • PLASS

En av bilens mer skuffende egenskaper. Bagasjerommet foran er lite, og bak setene

er det heller ikke plass til mye.

  • MYE FOR PENGENE

Om du sammenligner prisene fremstår ikke R8 så gal. En Huracán vil bli betraktelig

dyrere, selv om den på mange måter er lik.

  • KONKLUSJON

Du kjøper Audi R8 på grunn av den fantastiske motoren. At den faktisk er relativt

komfortabel er en god bonus som gjør at du kan bruke bilen ofte.


 

asdfasdfasdf

Annonsørinnhold