<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Sexbutikk, bowlinghall eller klokkefabrikk? Intervju med CEO og eier av Fortis, Jupp Philipp
For tre år siden kjøpte tyske Jupp Philipp det gamle klokkemerket Fortis. Før han bestemte seg for klokker fikk han tilbudet om blant annet en bowlinghall og en sexbutikk.
+ mer
For tre år siden kjøpte tyske Jupp Philipp det gamle klokkemerket Fortis. Før han bestemte seg for klokker fikk han tilbudet om blant annet en bowlinghall og en sexbutikk.

Fikk tilbud om å kjøpe sexbutikk og bowlinghall – kjøpte sveitsisk klokkefabrikk

Da han var 40 ble Jupp Philipp tilbud å kjøpe bowlinghall og sexbutikk, men endte opp med klokkefabrikk. I Klokkelandslaget forteller Philipp veien fra klokkesamler til CEO i sveitsiske Fortis og planen han har for å heve det litt glemte merket. 

Publisert 12. apr. 2022 kl. 09.52
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 117 ord

Lytt til hele episoden av Klokkelandslaget her:

Om Klokkelandslaget

Klokkelandslaget er en podcast fra Finansavisen i samarbeid med Tidssonen.no, dedikert til klokker. Alt du trenger å vite om nyheter, tips og gode historier. Finansavisen-journalist Nicolai Giil og Tidssonen.no-grunnlegger Jon Henrik Haraldsen tar lytterne med inn i den store klokkeinteressen. Det hele med gjester fra bransjen, samlere og entusiaster.

Finansavisens podcaster kan lyttes til der du foretrekker det, enten det er Spotify , Apple Podcast , Acast eller de andre tjenestene.