<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Marc Aellen Some Norsk 169
+ mer

– Store muligheter med utvikling av mekaniske klokker

Dykkerklokker, kreativ reklame og Swatch Group fra innsiden – med Marc Aellen, CEO i Certina.

Publisert 26. apr. 2022 kl. 11.28
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 159 ord

Nordmenn elsker Certina, en sveitsisk klokkeprodusent kjent for sine budsjettvennlige dykkerklokker. Hvorfor? Marc Aellen har tatt på seg badedrakten, og skal nå gjøre merket kjent også i USA. Den nye toppsjefen er i studio for å prate om klokkene, historien og fremtiden for et av Norges desidert mest populære klokkemerker.

Lytt til hele episoden her:

Om Klokkelandslaget

Klokkelandslaget er en podcast fra Finansavisen i samarbeid med Tidssonen.no, dedikert til klokker. Alt du trenger å vite om nyheter, tips og gode historier. Finansavisen-journalist Nicolai Giil og Tidssonen.no-grunnlegger Jon Henrik Haraldsen tar lytterne med inn i den store klokkeinteressen. Det hele med gjester fra bransjen, samlere og entusiaster.

Finansavisens podcaster kan lyttes til der du foretrekker det, enten det er Spotify , Apple Podcast , Acast eller de andre tjenestene.