<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
avatar
Redaksjonssjef Motor

Andreas Scheel

Mine siste artikler
Motorsporten blir elektrisk
Mange blir dratt med i barneidretten, men Bilsportforbundet ønsker å gjøre det enklere og rimeligere for flere å prøve motorsport med elektrisk gokart.
Dette er blitt bedre på markedets tøffeste SUV
Mercedes-AMG G 63 har fått både synlige og usynlige endringer som gjør den til en bedre bil. Tøffest i gata er den fortsatt.
Elbilduell med slagside
Volvo EX40 og Lexus RZ 300e er på mange måter like, men antall drivhjul og dermed også pris kan avgjøre valget.
Porsches «billigste»: Nesten bra nok
Porsche 911 kommer i et utall varianter, men innstegsmodellen Carrera har mer enn nok å by på. Bortsett fra et sted.
Uslåelig på én ting
Hyundai Inster fungerer utmerket på det meste og har du liten plass er den bedre enn alle andre elbiler.
Porsche gjør det vanskeligere
Porsche Macan kommer nå i ytterligere to varianter som gjør det enda vanskeligere å velge, og enda flere valg må gjøres.
Ett tungt motargument – derfor får den likevel toppscore
Med hybrid drivlinje og avansert kjøreteknikk har BMW M5 alt du trenger for en kjøretur, enten du skal til barnehagen, på hytta eller nyte motorveien, men tung er den.
Ett tungt motargument – derfor får den likevel toppscore
Med hybrid drivlinje og avansert kjøreteknikk har BMW M5 alt du trenger for en kjøretur, enten du skal til barnehagen, på hytta eller nyte motorveien, men tung er den.
SUV-duell: Her er vinneren
Audi Q6 e-tron og Mercedes-Benz EQE SUV er begge blitt bedre med lengre rekkevidde. Mye er likt, men forskjellene er store og kan gjøres større.
SUV-duell: Her er vinneren
Audi Q6 e-tron og Mercedes-Benz EQE SUV er begge blitt bedre med lengre rekkevidde. Mye er likt, men forskjellene er store og kan gjøres større.