<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
jørn bakkelund
Hvorfor du bør kjøpe Frontline nå
Fallet i tankratene representerer en god mulighet til å plukke opp “rimelige” tankaksjer. Men gjør du det, er det Frontline du bør kjøpe.
Hvorfor du bør kjøpe Frontline nå
Fallet i tankratene representerer en god mulighet til å plukke opp “rimelige” tankaksjer. Men gjør du det, er det Frontline du bør kjøpe.
Inntjeningsstup i stortank
Ratene fortsetter å falle i VLCC-markedet. Inntjeningen for en ni år gammel VLCC er nå nede i rundt 35.000 dollar dagen.
Kraftig oppgang i produkttank
Produkttankratene har skutt i været etter at stadig flere oljeselskaper og rederier nå unngår å seile gjennom Suezkanalen etter angrepene i Rødehavet.
Kraftig oppgang i produkttank
Produkttankratene har skutt i været etter at stadig flere oljeselskaper og rederier nå unngår å seile gjennom Suezkanalen etter angrepene i Rødehavet.
Suzmax- og aframax-ratene til himmels
Ratene i suezmax- og aframax-segmentene har skutt kraftig i været den seneste uken. På strekningen fra Østersjøen til Kontinentet er det blitt sluttet aframax-er helt oppe i 200.000 dollar dagen.
Ratene går mot null
Det har vært krisestemning i stortankmarkedet i over et år nå, men nå er markedet dårligere enn noensinne. Midt i høysesongen tjener en VLCC fattige 800 dollar dagen.