<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
tor valdvik
Mener Møller-sjefen er en brønnpisser
– Tiden er inne for å ta til motmæle mot den grenseløse appetitten for symbolpolitikk og nye bilavgifter, mener Tor Valdvik i Kongelig Norsk Automobilklub (KNA).
Mener Møller-sjefen er en brønnpisser
– Tiden er inne for å ta til motmæle mot den grenseløse appetitten for symbolpolitikk og nye bilavgifter, mener Tor Valdvik i Kongelig Norsk Automobilklub (KNA).
Mener Møller-sjefen er en brønnpisser
– Tiden er inne for å ta til motmæle mot den grenseløse appetitten for symbolpolitikk og nye bilavgifter, mener Tor Valdvik i Kongelig Norsk Automobilklub (KNA).
Jo mindre trafikk, jo færre å dele regningen på
Hva får du om du låser Oslo og Akershus’ politikere inne på et møterom noen uker? Jo, en bompengeregning på 93 milliarder kroner som skal brukes til å finansiere offentlige kjerneoppgaver.
Bilistene flås og bompengene sløses
Med argumentet om at biltrafikken skal reduseres, har storbyene gjort seg fullstendig avhengige av bompengene fra de samme bilistene, skriver Tor Valdvik i KNA.
Folk med dårlig råd blir annenrangs borgere i trafikken
Kan politikerne akseptere et klassesystem i veitrafikken, spør Tor Valdvik, samfunnskontakt i KNA.